- Domov
- Často kladené otázky
Často kladené otázky
Všetky naše výrobky majú trvanlivosť najmenej 3 až 6 mesiacov. Ak by ste niekedy mali dostať položku, ktorá má príliš krátky dátum spotreby, môžete nás kedykoľvek kontaktovať.
Vždy skontrolujte priečinok so spamom vo svojej e-mailovej schránke a ak máte ďalšie otázky, kontaktujte nás.
Upozorňujeme, že prevod na váš účet môže trvať 5 až 7 pracovných dní.
Ospravedlňujeme sa za spôsobené nepríjemnosti. Spojte sa s nami a spoločne nájdeme najrýchlejšie riešenie.
Ak je to možné, urobte zreteľné fotografie produktu, zo všetkých strán.
Tiež si prípadne odfoťte číslo šarže / čísla šarže spolu s dátumom exspirácie uvedeným na položke (zvyčajne na zadnej strane) a zdieľajte s nami spolu s číslom objednávky e-mailom.
U každého produktu tiež podrobne uveďte problém, ktorý ste našli. To nám pomôže posúdiť a rýchlo reagovať na vyriešenie problému.
Ak nie ste s nákupom spokojní na 100%, je možné tieto položky vrátiť späť v nepoškodenom obale. Máte na to 7 dní od dátumu dodania.
Áno, po zadaní objednávky máte ešte 1 hodinu na to, aby ste nás informovali o požiadavkách na zmenu. Bohužiaľ nemôžeme brať ohľad na akékoľvek otázky, ktoré dostaneme neskôr.
Objednávky s celkovou hmotnosťou vyššou ako 30 kg alebo veľkým počtom jednotlivých položiek sa spravidla odosielajú v niekoľkých balíkoch. Ak nie sú zásielky doručované súčasne, nenechajte sa znepokojiť. Uisťujeme vás, že dostanete všetky položky.
Snažíme sa odoslať všetky objednávky do dvoch pracovných dňí. Po spracovaní objednávky odošleme e-mail a po odoslaní balíka ďalší e-mail.
Zašlite nám e-mail s číslom objednávky na adresu shop@pulwama.sk a môžeme vykonať storno alebo zmeny, pokiaľ objednávka ešte nebola odoslaná.
Pri procese odosielania objednávky, stačí do platobného poľa zadať kód kupónu a kliknúť na „Použiť“.
Uistite sa, že vaša objednávka spĺňa požiadavky na kód kupónu, ktorý chcete použiť. Ak ste to skontrolovali a stále pretrvávajú problémy, pošlite nám e-mail na adresu shop@pulwama.sk.
Žiadny problém, stačí nám poslať e-mail na adresu shop@pulwama.sk s číslom objednávky a číslom zľavového kódu. My to preveríme a vprípade ak máte nárok tak objednávku upravíme podľa zľavového kódu, ak nebola spracovaná na odoslanie či vyplatená predom.
Máte ďalšie otázky?
Pošlite nám vaše otázky pomocou formulára a my vám čo najskôr odpovieme.